GR74100 Rethymnon
Kreta Griechenland
Leider kein passendes Angebot gefunden
Jetzt weitere Hotels in Griechenland entdecken
In den Zimmern gibt es eine Klimaanlage und eine Heizung. Die Gäste können den Meerblick von Balkon oder Terrasse genießen. Die Zimmer verfügen über ein Doppelbett und ein Sofabett. Es sind separate Schlafzimmer vorhanden. Kinderbetten für die jüngsten Gäste sind ebenso vorhanden. Wertsachen können in einem Safe sicher aufbewahrt werden. In der Kochnische befinden sich ein Kühlschrank und eine Tee-/Kaffeemaschine. Darüber hinaus sind ein Telefon, ein TV-Gerät mit Satelliten-/Kabelempfang und WiFi vorhanden. Im Badezimmer, ausgestattet mit einer Dusche und einer Badewanne, gibt es einen Haartrockner.
Klimaanlage Wohnungen Balkon oder Terrasse Badewanne Kaffee/Teezubereiter Doppelbett Föhn Heizung Kitchenette Zimmer-Safe Dusche Studios TV Zweibettzimmer
Wir arbeiten daran, diese so bald wie möglich zur Verfügung zu stellen.
Wij zochten een eenvoudig hotel, omdat uit eten gaan in Griekenland/Kreta goed betaalbaar en erg lekker is. Voor de prijs verwachtten we dan ook niet veel luxe, maar het hotel was écht zeer gedateerd. Op de website staan verschillende foto's van kamers, maar de oude, versleten kamers behoren tot Hotel Lefkoniko Beach. De modernere kamers op de foto's zijn van het naastgelegen hotel waarmee ze samenwerken. Helaas kwamen wij terecht in een sterk verouderde kamer van het hoofdgebouw. Hoewel we voor deze prijs geen hoge verwachtingen hadden, was de staat van de kamer zó slecht en vies dat TUI dit hotel eigenlijk uit het aanbod zou moeten halen. Ik schat dat er sinds de jaren '70 nauwelijks onderhoud is gepleegd. De bedden waren smerig, de matrassen volledig doorgezakt en de douche was zó klein dat we er nauwelijks onder konden staan. Toen we ook nog vieze, maar zogenaamd net verschoonde lakens aantroffen, hebben we via TUI bemiddeling gevraagd. Na een goed gesprek met de hotelmanager kregen we een keurige, nette kamer in het naastgelegen hotel. Een wereld van verschil. Ons probleem werd dus na 4 à 5 dagen keurig opgelost door de hotelmanager en TUI. Toch moet het oorspronkelijke hotel dringend gerenoveerd worden. Dit is geen charmant, klassiek pand, maar gewoon een oud en vervallen hotel.
Show moreHet hotel was oud maar werd wel dagelijks schoongemaakt dus dat was goed maar het eten was elke dag koud dus we hebben weinig gegeten heel jammer en het zwembad was heel klein met weinig bedjes wij zijn daarom na het strand gegaan dat was lekker dicht bij maar we zouden niet meer na dat hotel gaan wel de omgeving de badkamer was heel slecht we moesten in bad douchen en dat op 70 jarige leeftijd heel moeilijk
Show moreHet hotel doet aan de verwachting zoals omschreven maar erg gedateerd maar wel vriendelijk personeel
Show moreDeze accommodatie is niet geschikt voor (minder) validen zoals aangeduid in de beschrijving. Ja, er is een oprit naar de ingang, maar deze is zo stijl dat een rolstoel of reisscootmobiel niet tegen de heuvel op komt. Lift in het hoofdgebouw is te krap voor een rolstoel en daarbij valt de liftdeur automatisch dicht, dus kan iemand nooit alleen naar boven toe.
Show morehet hotel is opgesplitst in oud en nieuw deel (2 verschillende hotels Lefkoniko Beach en Icarus) bij elkaar getrokken). Het nieuwe deel zag er goed uit, het oude deel was echt gedateerd. Mijn man heeft door mijn ziekenhuisopname 2 dagen bij moeten boeken (met alleen ontbijt, want buiten de deur was het eten beter) en kwam toen in het oude deel terecht, met o.a. douchegordijntje in de badkamer en alles heel erg verouderd. De kamerdeur kon niet eens afgesloten worden. Waren wij daar vanaf de 1e dag terecht gekomen dan hadden wij een ander hotel gevraagd. Voor de prijs per persoon All inclusive was dit ver beneden peil. Wilde je cappuccino aan de bar bestellen, dan moest er 9 euro betaald worden voor 2 kopjes. Alleen bij het ontbijt was de cappuccino uit de automaat inbegrepen. Afgaande op de foto's op de website hadden wij er meer van verwacht. De keuze bij het eten was zeer beperkt en weinig afwisselend. Er was niet eens ijs als dessert aanwezig. Alleen tussen 16 en 17u kon je verpakt ijs krijgen aan de bar krijgen als all inclusive gast. De man achter de bar stond 9 van de 10 keer met een chagrijnig gezicht te werken. Wij hebben er 3-4 dagen over gedaan om een beetje te aarden daar. Helaas kwam ik lelijk ten val op de stoep naast het hotel op de 8ste dag van onze vakantie en heb 9 dagen in het ziekenhuis doorgebracht, ook omdat de arts het medisch niet verantwoord vond om terug te gaan naar dat hotel ivm evt. opnieuw vallen. Mijn man was al een week alleen in het hotel en dat was blijkbaar niemand opgevallen, want toen hij bij moest boeken voor 2 dagen was men totaal verrast dat ik in het ziekenhuis lag, terwijl zij zelf de arts hadden geregeld die bij ons op de kamer is geweest. De dame aan de receptie van het nieuwe deel van het hotel (Icarus)was wel altijd enthousiast en vrolijk
Show more