FI95970 Äkäslompolo
Lappland Finnland
Leider kein passendes Angebot gefunden
Jetzt weitere Hotels in Finnland entdecken
Für angenehmes Raumklima in den Zimmern sorgen eine Heizung und ein Heizofen. Die Gäste können den Waldblick von Balkon oder Terrasse genießen. Es gibt separate Schlafzimmer. Zustell- und Babybetten sind auf Anfrage gegen Gebühr verfügbar. Wertsachen können in einem kostenpflichtig bereitgestellten Safe sicher aufbewahrt werden. Die Kochnische ist mit einem Kühlschrank, einem Minikühlschrank, einem Herd, einer Mikrowelle und einem Geschirrspüler gut für Selbstversorger ausgestattet. WiFi (ohne Gebühr) ist in der Grundausstattung der Zimmer enthalten. Die Unterbringung bietet Familien- und Nichtraucherzimmer.
Wohnungen Heizung Kitchenette Mikrowelle Zimmer-Safe Zweibettzimmer
Wir arbeiten daran, diese so bald wie möglich zur Verfügung zu stellen.
Boven verwachting mooie accommodatie. Fijne locatie bij het bos en naast het meer. Appartement was schoon en ruim en van alle gemakken voorzien. Ontbijt is uitgebreid.
Show morePrima appartement, goede bedden., complete keuken. Vijf minuten lopen naar het meer. Langs een loipe, daar stap je zo op. Goed en uitgebreid ontbijt. Skibus stopt bij het hotel. Goede restaurants op loopafstand.
Show morePrima accommodatie, beetje gedateerd, maar was echt ok!! Wat wij minder vonden: handdoeken werden niet verschoond, alleen tegen betaling. Dit staat niet duidelijk in de gids: handdoeken worden niet verschoond, een keer per verblijf schone handdoeken bij de receptie vragen. Maar daarvoor moet je betalen. Dit is niet duidelijk aangegeven. Plus dat het niet ok is om 1 week met dezelfde handdoeken te moeten doen, tis een hotel toch? Hoeft niet elke dag…… maar minstens 1x verschoning zou prettig zijn.
Show moreFantastisch verblijf gehad hier. Alles was perfect geregeld.
Show moreBeetje gedateerd, maar schoon en alles aanwezig voor je verblijf. Zelfs het hout voor in de open haard! Fantastische locatie tov winkels, eetgelegenheden en het meer. Skibus voor de deur. Veel leuke activiteiten te ondernemen zonder gebruik openbaar vervoer of auto. Prachtige omgeving. Eten heerlijk maar vaak wat lauw. Echt heel jammer want de smaak is prima en voldoende keus.
Show more