Angebote für dieses Hotel

Leider kein passendes Angebot gefunden

Jetzt weitere Hotels in Italien entdecken

Hotelbeschreibung La Limonaia Hotel

Das bietet Ihre Unterkunft

Essen & Trinken

Sport & Fitness

Kontaktinformationen

La Limonaia Hotel
via Sopino Alto
IT25010 Limone sul Garda
Garda Lake Italien

Hotelzimmer La Limonaia Hotel

Lage & Umgebung

Hotelbewertungen La Limonaia Hotel

"

Guest reviews (54 reviews)

  • 5/10
    Recommended

    “zeer goed”

    vriendelijk en behulpzaam

    Show more
  • 3/10

    “Beetje jammer”

    Personeel zo onvriendelijk. Accomodatie zeer verouderd. Locatie super

    Show more
  • 4/10
    Recommended

    “Hotel limonaise heeft ook appartement, dus geen bedlinnen”

    Niet door dat ke zowel appartenr als hotel kan boeken. . Het heet namelijk ook hotel limonaise. Voor appartent is er geen bedlinnen en dus wel handig als je dat ziet.

    Show more
  • 4/10
    Recommended

    “Voor de vijfde keer naar La Limonaia: wederom een top-vakantie gehad!”

    Dit was onze 5e keer dat wij bij dit hotel onze geboekt hadden. Wanneer je de prijs vergelijkt met andere hotels zou je denken dat het in dit hotel erg behelpen wordt. Maar niets is minder waard. Personeel is uiterst vriendelijk en zeer behulpzaam; dit staat dan ook met stip bovenaan de lijst met pluspunten! En als tweede het geweldige uitzicht vanaf elke kamer over Limina ********** Garda en het Gardameer. De negatieve ervaringen die ik bij andere reviews lees over dit hotel begrijpen wij werkelijk niet. De kamers zijn inderdaad ‘gedateerd’. Maar dat wil niet zeggen dat ze niet goed zijn. Ja, er mankeert soms iets aan een loszittende sierlijst; of er zijn op soms wat gebroken plavuizen in één van de gangen van het 174(!) kamers tellende complex. Wil je dit echt tot in de perfectie zien, met luxe kamers en stel gerust nog meer eisen; kies dan een ander hotel met een 4-voud van de prijs. Prijs/kwaliteit van La Limonaia is echt bijzonder goed. En opmerkingen over het eten dat vaak hetzelfde is? Of koud? Wij hebben geen idee waarom mensen dit schrijven. Waarschijnlijk zijn die gewend om elke dag in chique sterrenrestaurants te eten? Er is elke dag voldoende keus uit diverse soorten gerechten. Dus zelfs al zóu je elke dag hetzelfde buffet kijgen, dan nòg kun je elke dag iets anders eten. Of koken al die mensen thuis ook elke dag 5 soorten hoofdgerechten? De kamers worden elke dag schoongemaakt; daar is gewoon niets op aan te merken: goed. Het voltallige personeel (en dat zijn er heel wat) is zeer vriendelijk en behulpzaam. Je bent niet verplicht om in de eetzaal te eten maar er is ook een restaurant aanwezig waar je, net als in elk ander restaurant, gewoon van de kaart kunt kiezen. En nee, dat is niet bij de prijs inbegrepen; maar gezien de totale prijs voor je vakantie hier is dat geen probleem. Je krijgt hier echt waarde voor je geld. En voor wat betreft de kamers: wij vinden het belangrijk dat deze schoon zijn. Ik hoef geen echte luxe op mijn kamer want ik breng mijn vakantie niet op mijn kamer door; dan blijf ik wel thuis. Zijn er dan helemaal geen min-punten voor ons? Jawel, het hotel is misschien minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn; het is veel stijgen en dalen van het hotel naar het centrum. Het hotel is gelegen op een berg nerven erg stijle opgang. Inmiddels zijn er wel degelijke stenen trappen gerealiseerd maar voor mensen met bijvoorbeeld een versleten knie (dat heb ik dit jaar nu ook ondervonden) is het geen fijne trip (ik deed er dit jaar 25 minuten over om lopend het centrum te bereiken). Maar daarvoor kan men ook gebruik maken van de shuttlebus van het hotel. Binnen 10 minuten sta je daarmee aan de rand van het gezellige centrum. (En ja, je kunt er ook weer mee terug.) Hopelijk nog voor de volgende vakantie heb ik een nieuwe knie; dan gaan wij zéker voor de zesde keer terug naar La Limonaia. Wat ons betreft een top-hotel!

    Show more
  • 3/10

    “Geen hotel voor moderne nederlanders”

    Niet echt geschikt voor de moderne Nederlandse reiziger. Het hotel richt zich vooral op oudere Duitse gasten. Het eten was op zich goed, maar niet bijzonder lekker, en de sfeer bij zowel ontbijt als diner vonden wij onaangenaam. Het personeel was vriendelijk, maar soms wat onprofessioneel. Een groot nadeel was de enorme hoeveelheid wespen, zowel buiten als op het buffet. De kamers zijn ruim, maar gedateerd. De kitranden waren bijvoorbeeld meerdere keren overgekit. Het balkon is groot, maar wordt gedeeld met de buren, waardoor je weinig privacy hebt. De schoonmaak was prima; de kamer werd meestal netjes gedaan zodra we het kaartje ophingen. Houd er rekening mee dat er géén wifi op de kamer is, alleen bij de receptie. Parkeren is daarentegen goed geregeld, met zelfs overdekte plekken. Qua toegankelijkheid scoort het hotel matig. Ondanks de aanwezigheid van liften zijn er veel trappen en steile hellingen. De ligging maakt wel veel goed: zowel vanuit de kamer als vanaf het buffet heb je een prachtig uitzicht over het meer en Limone ********** Garda. Het dorp zelf ligt op zo’n 20 minuten lopen; een klein strandje bereik je in ongeveer 6 minuten. De route is echter steil en niet rolstoelvriendelijk. Het zwembad bij het hotel was overvol. Hoewel veel ligstoelen leeg leken, waren ze “gereserveerd” met handdoeken. Dit vonden wij erg vervelend en daarom hebben we het zwembad vermeden.

    Show more
"

Hotelbilder La Limonaia Hotel