IT38020 Commezzadura
Südtirol/Dolomiten Italien
Leider kein passendes Angebot gefunden
Jetzt weitere Hotels in Italien entdecken
Im MONROC wird jeder Moment zum kleinen Abenteuer. Zwischen Dolomiten, Val di Sole und Trentiner Genuss findest du dein Basecamp für aktive Auszeiten. Starte mit Guides durch oder folge deinem eigenen Flow. Danach tauchst du ein in alpines Spa, Waldrituale und kreative Küche. Hier schreibst du dein nächstes Kapitel – draußen und ganz bei dir.
Wir arbeiten daran, diese so bald wie möglich zur Verfügung zu stellen.
In één woord fantastisch! Het hotel is geweldig; het personeel, het eten, de spa. We komen hier graag terug!
Show moreHotel ligt direct vóór het gondelstation. Fijne schone kamers. 4 gangenmaaltijd van hoog culinair niveau. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Recent in gebruik genomen panorama sauna en buiten zwembad met ‘bubbelligplekken’. Allemaal er schoon en verzorgd. Goed verwarmde skiruimte met voldoende plekken ook voor de schoenverwarmers. Skigebied is verbonden met Madonna di Campiglio dat veel meer te bieden heeft. Moet er wel wat tijd en geduld voor hebben om daar te komen maar dat loont de moeite.
Show moreOns verblijf in Monroc was werkelijk fantastisch. Het hotel ligt direct aan de skilift, wat het plannen van de skidag erg gemakkelijk en ontspannen maakt. Het hotel beschikt over een geweldige skiruimte en een prachtige spa met diverse sauna's. De hygiëne is onberispelijk; de kamers en de rest van het hotel worden dagelijks schoongemaakt. Het eten is heerlijk en het hotel serveert gerechten met lokale ingrediënten. We komen zeker terug!
Show moreHet hotel heeft veel plussen ; top locatie , naast de lift, zeer goede ski verhuur vlakbij, ruime kamers, mooie badkamer, zeer schoon, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, uitgebreid en zeer smakelijk ontbijt, goede koffie, ,lekkere wijn voor een goede prijs , uitstekende wellness, kamers met balkon, veel bergruimte voor je kleding en spullen, prachtigen gevarieerd skigebied Dikke minnen; geen comfort in de kamer geen lekkere stoel of bank om op te zitten, harde matrassen, veel te dun dekbed, geen lounge stoelen of bankjes in de bar, en het diner was een grote teleurstelling: voor een viergangendiner veel te grote porties, het was allemaal te droog( ravioli) te zout, te smakeloos, te papperig( risotto) of te dik( soep het wel een sugo) fantasieloze salade geen dressings alleen olie en azijn , het leek of alles te lang van te voren werd klaargemaakt. Het stond nl al binnen een minuut op tafel zodra je zat. De toetjes waren wel heel erg lekker! ( we begrepen dat deze door een andere kok werden gemaakt ) Personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam , dus al met al heeft dit hotel alles in zich om een fantastisch verblijf te geven mits ze eea verbeteren dan zouden we zeker terugkomen en het aan anderen aanbevelen maar nu dus helaas niet.
Show morePrachtig hotel met vriendelijk personeel in mooi skigebied
Show more