ES38660 Playa de las Americas
Teneriffa Spanien
Leider kein passendes Angebot gefunden
Jetzt weitere Hotels in Spanien entdecken
Wieder ein Traumurkaub über die TUI gebucht. H10 Las Palmeras war wie beschrieben und wir fühlten uns fast wie zu Hause.
Nicht nur durch die direkte Lage an der Meerespromenade überzeugt das bei Stammgästen beliebte Hotel. Eingebettet inmitten eines großen Gartens, findet man hier Entspannung pur an den Pools. Der Privilege-Service bietet besonderen Komfort.
Leuk hotel met een fantastisch animatieteam. Het eten was lekker en gevarieerd. Ik vond altijd iets wat ik lekker vond. Het personeel is supervriendelijk, alleen soms iets te enthousiast in het wegnemen van mijn bord :) Mijn kamer was proper en ruim genoeg, met leuke extra's in de badkamer. Ik zou enkel aanraden een kamer aan de zwembadzijde te vragen, aan de straatkant is er zeer veel lawaai gans de nacht.
Show moreHet betreft een groot hotel, vooral massaal in restaurant en aan zwembad. Aanbod eten is groot maar vaak koud, flauw, niet gekruid. Jammer want daardoor wordt er veel eten opgeschept en vervolgens weggegooid. Play de las America is het Benidorm van Tenerife. Heel, heel, veel hotels, veel horeca en veel “benidorm bastards”. 😂 Aanbevolen om een tour/excursies op/over het eiland te maken zodat je ook het andere Tenerife ziet. Langs de boulevard kun je eindeloos ver wandelen direct langs de zee.👍
Show moreGoed verblijf gehad. Zeer mooi weer. Alles goed verlopen.
Show moreShower leaked all over the floor. Sink didn’t drain. Constant smell of urine in the bathroom. Drain on shower not fixed in position meaning child could get hands and feet trapped. Hotel staff don’t follow their own rules. Queries not answered. Not enough sun loungers. Smell from kitchen 24/7 in our room. Noisy in room
Show moreHet is een fijn hotel, wij verbleven privelege en dan zit alles dubbel een dwars inbegrepen, kamer was goed en het uitzicht prachtig, elke dag schone zwembad handdoeken met een chocolaatje op de kamer! Echt super. Het buffet was alleen echt matig, veel doorgebakken of doorgekookt. Toetjes/ijs waren goedkoopste diepvries bende die ze konden vinden denk ik. Ontbijt was goed en daar was veel keus en met bubbels! Verder dranken en cocktails waren goed. Personeel is vriendelijk, hier en daar was er eentje wel een chagrijnig maar goed niet iedereen kan elke dag zijn dag hebben. Animatie team was heel lief en deed echt mega hun best om iedereen een goede dag te bezorgen.
Show more