ES38660 Playa de las Americas
Teneriffa Spanien
Leider kein passendes Angebot gefunden
Jetzt weitere Hotels in Spanien entdecken
Sehr gutes Hotel mit sehr gutem Essen und einem Sehr schönen Zimmer
Das avantgardistisch gestaltete Hotel begeistert nicht nur mit seinem edlem Innendesign, sondern auch mit einer weitläufigen Poollandschaft, einem schönem Thalasso-Center und nicht zuletzt mit dem traumhaften Panoramablick über den Atlantik. Der Privilege-Service bietet besonderen Komfort.
Prima resort, al is het wel een hoop geld allemaal tegenwoordig. Wij waren hier 2 weken in juni. Heel veel engelsen en opvallend veel belgen. Buffet (wij hadden half pension) is netjes verzorgd. Niet heel gevarieerd **********, maar er is genoeg keus, goed warm en vers. Poolbar drankjes zijn smerig, aanlengtroep. Wij hadden half pension en betaalden zelf voor onze drankjes, dan verwacht ik wel wat anders/beters. Kamer was netjes en schoon. Matras aan de harde kant. Personeel is vriendelijk. Zwembad was op goede temperatuur. Er is overdag wel wat animatie, maar niet echt gevarieerd. Er had wel wat levendigere muziek afgespeeld mogen worden. Tot 9 uur worden handdoeken weggehaald en mag je dus niet een bedje reserveren als je weggaat, na 9 uur is er geen controle meer en kan je dus uren wegblijven. In juni waren er voldoende bedjes voor wie bij het zwembad wilden liggen. Dus was er geen probleem. Hoogseizoen zal lastiger zijn denk ik. Liften kunnen druk zijn maar wij deden alles met de trap voor de conditie :-) Avondanimatie was oke, uitgezonderd de karaokeavonden haha. Omgeving is sinds 4 jaar geleden wel wat aan het veranderen. Wat meer ********** (Engels) volk vanuit het drukkere stapgebied wat naar de gezellige winkelstraat komt. Steeds meer op Engelsen gericht. Ben benieuwd hoe dat in het hoogseizoen zal zijn. Een dag of 8 in deze omgeving is ook lang zat. Of je moet veel excursies willen doen. Ga gezellig midgetgolfen in de omgeving/grote winkelstraat. Dat zijn leuke banen om te doen.
Show morehotel CONQUISTADOR : TOP qua ligging , heel lekker eten , nette kamers ,zwembad , service . is echte aanrader
Show moreThe hotel was clean however the rooms were filthy, not moped or hoovered and neither was the hallway outside the rooms. We had 5 cockroaches in 2 days so moved rooms, then found one dead one behind the coach (not cleaned) the reception said they’d get someone to sort it but didn’t. The cleaner left a wet dirty cloth on my PJs. No furniture including sun loungers on balcony were moved to be cleaned. I had to wear flip flops in the room as the floor was so dirty. My socks ended up filthy as I was walking on the floor. There was just stuff (nail clippings, threads, hairs and dirt no cleaned on the floor. The rooms always had a cleaner in them but she just done a very poor job
Show moreVery strange wc placement
Show moreStunning hotel with amazing staff . Food and drink were great and place was spotlessly clean . Only gripe would be not enough loungers for size of hotel .
Show more