ES35100 Playa del Ingles
Gran Canaria Spanien
Leider kein passendes Angebot gefunden
Jetzt weitere Hotels in Spanien entdecken
Ganz im Zeichen von Sport und Wellness steht dieses Hotel mit seinem herrlichen Spa. Die Zimmer sind hell und geschmackvoll eingerichtet, bieten jeden Komfort und versprechen dank bequemer Betten erholsame Nächte.
• Entspannung pur im herrlichen Spa
• Stilvolle Anlage mit Blick auf die Dünen von Maspalomas
• Perfekte Lage - Restaurants und Bars fußläufig erreichbar
Ruime apartment, schoon, mooi uitzicht, top locatie, super goed functioneel spa, vriendelijk personeel
Show moreHet hotel zat op een perfecte plek, personeel heel vriendelijk. Ontbijtbuffet meer dan volledig. De kamers allemaal hetzelfde maar heel gezellig ingericht. Ik ga zeker nog 1x terug. Bijkomen is het adult only. Ja ik hou enorm van kinderen. Maar tijdens m’n vakantie is rust ook heel fijn.
Show moreErinomainen hotelli rentoutumiseen aikuiseen makuun. Maittava aamiainen ja kauniit huoneistot.
Show moreHotel ligt op een rustige plek met mooi uitzicht of het golfterrein. Binnen enkele honderden meters ben je bij verschillende schopping malls, dus locatie echt perfect. Het is bij het hotel rustig, personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Kamers hebben allen uitzicht, het verschilt per kamer hoe goed/mooi je uitzicht is. Het restaurant is momenteel gesloten, er komt een nieuwe. Welness, met binnenbad en sauna is enkel geopend van 11.00 - 18.30.
Show morePrima hotel, ruime kamers, ze hebben hier en daar wat gerenoveerd maar het ligt er aan in welke kamer je zit of welk deel van het hotel je beoordeelt. Het hotel ziet er bijv. van buiten strak uit, maar de receptie-ruimte is zeer duidelijk aan een grondige renovatie toe. Ongezellig, onoverzichtelijk, donker. Kamers zijn prima, bedden mij te hard, veelvuldig riool-lucht uit badkamer (niet zo gek als er geen zwanenhalzen onder de wastafels zitten misschienb?). Decor een beetje oubollig. Bank niet comfortabel. Schoonmaak redelijk. 15 dagen verbleven, 1 keer schone lakens gekregen in die tijd; met handdoeken zijn ze wel gul die worden regelmatig verschoond. Lekkage-vlek op een soort houten luik op het plafond. Niet alle deurtjes / kastjes gingen even goed open / dicht. Twee televisies: 1 in de huiskamer en 1 in de slaapkamer. Helaas bijna alleen Spaanse en Duitse zenders (maar had hier verder ook geen behoefte aan). Verlichting: hier en daar wat van die goedkope blauwe LED lampen in de kamer, mag van mij allemaal consequent naar 1 kleur-temperatuur worden teruggebracht, het wordt een beetje allergaartje van kleuren. Ontbijt buffet is prima / basic maar voor 15 dagen echt een beetje te saai. Alleen bij het fruit wisselt er nog wel eens 1 onderdeel (meloen of papaya), en bij de kaas / vleeswaren is het de ene dag zalm en de andere dag serrano ham. Verder kan je verse omeletten laten bakken bij de kok die altijd aanwezig is. Personeel is wel uitermate vriendelijk en behulpzaam! Ruimte is iets te beperkt en rommelig voor de hoeveelheid gasten die tegelijkertijd komen ontbijten. Slechts 1 keer lunch gebruikt aan het zwembad, maar de gerechten waren mij te basic (tosti, spaghetti bolognaise, patat, enz.). Zwembad prima, goed verzorgd, lekker rustig en ik vond het publiek dat in het hotel verbleef erg beschaafd. Het uitzicht richting meloneras is prachtig, je kan vanaf de zee tot aan de bergen zien. Let op: niet alle kamers hebben 'uitzicht'! Het hotel heeft geen restaurant voor avondeten. Er zit een soort 'pacht' restaurant bij het hotel, maar deze was net gesloten (failliet?). Er komt binnenkort een Italiaan restaurant in, maar mogelijk pas volgende seizoen. Ligging is prima, 7 minuten lopen naar de Yumbo / winkels / restaurants. Iets verder lopen maar daardoor zit je wel in een nette / beschaafde buurt waar het verder stil is. De gym was net vernieuwd en is vrij compleet voor een hotel gym. De spa is ook heerlijk: finse sauna, groot turks stoombad, zwembad met allerlei zitjes met bubbels, enz. Erg leuk en lekker om de dag mee af te sluiten of voor als het een keer niet zulk mooi weer is. Conclusie: prima hotel, maar naar mijn mening net geen 4 sterren. Je betaalt misschien omdat het in een goede buurt zit? Of voor het uitzicht? Of de spa? Maar in zijn geheel mogen (vooral de kamers en het ontbijt) net een tandje beter voor dit geld.
Show more