EG Marsa Alam
Region Marsa Alam Ägypten
Leider kein passendes Angebot gefunden
Jetzt weitere Hotels in Ägypten entdecken
Sehr schönes Hotel - Blick vom Zimmer auf das Meer. Abendessen gab es sehr lange abends. Essen war abwechslungsreich. Personal freundlich.
Direkt an einem der schönsten Hausriffe Ägyptens gelegen, ein besonderer Tipp zum Schnorcheln und Tauchen. Am langen Sandstrand entlang der weitläufigen Anlage finden sowohl Ruhesuchende den idealen Ort zum Entspannen und Genießen als auch Aktivurlauber Abwechslung und Spaß.
Sehr gut
Show moreRecent gerenoveerde kamers, super vriendelijk en attent personeel maken het verblijf heel plezierig. In de baai is het prima snorkelen en het uitstekende duikcentrum zorgt ervoor dat wij hier graag zijn. Het voelt oprecht als thuiskomen.
Show moreVerblijf was prima maar we wat verouderd, wel erg mooi gelegen aan een baai met mooie snorkel en duik mogelijkheden. Eten redelijk tot prima, personeel super vriendelijk en behulpzaam.
Show moreTja, zullen maar beginnen met iets positiefs. Tuinen op het resort worden perfect onderhoud en is prachtig. Personeel is zeer hulpvaardig altijd bereid naar het zoeken van oplossingen, zijn erg vriendelijk en werken keihard. Grote kamers, goede douche, helaas zijn de gebruikte vloertegels in het hele resort en ook in de badkamer spekglad bij vocht. De afvoer in de badkamer maakt erg veel herrie en er komen uit de afvoerput kwalijke dampen omhoog.Goede bedden en iedere dag twee grote flessen water in de kamer. Voordeel is dat je vanaf het strand zo de zee inloopt, het rif is erg mooi. In het naastgelegen hotel is een clinic en een apotheek. Mooi zwembad, helaas worden de parasols bij een klein beetje wind ingeklapt en je dus in de volle zon zit, zonder een klein beetje schaduw. (Bij 32/33 graden is dat geen feest meer). Erg veel vliegen. De keuze van het eten is erg beperkt, lauw, niet gaar, en bij de barbecue zwart verbrand met enorme rookontwikkeling/stank. En dat in het kleine rookvrijegedeelte van het terras. Op het strand worden de bedjes zelfs midden in de nacht gereserveerd maar daar doen de strandwachten gelukkig wel wat aan door alle handdoeken weg te halen, helaas is dat om 05:00 uur niet meer het geval dus wanneer je om 08:30 op het strand wilt zitten dan heb je pech. Heeeeel Veel rokers en vapers. Op de buiten terrassen zit je constant in de rook. Voor niet rokers geen feest. In de TUI omschrijving staat: drie toprestaurants staan voor je klaar, hier twijfelen wij heel sterk aan. Per verblijf mag je in 1 van de a la carte restaurants gaan eten maar de ervaring van de aanwezige gasten raden dat sterk af. Het eten aldaar is niet beter dan in het buffet restaurant. Op de dag van vertrek vragen veel personeelsleden of wij nog terug willen komen. Ons antwoord is NEE, met als reden dat het eten erg slecht is, waarop zelfs het personeel het niet ontkent. Nou dat zegt al genoeg. Wannneer u toch van plan bent om dit hotel te kiezen dan wensen wij ze veel “ plezier”
Show moreSehr schönes Hotel mit super Service und hilfsbereiten Mitarbeitern. Man kann vom Strand aus schnorcheln und viele bunte Fische incl. Muräne sehen. War ganz toll. Die im Wasser alle paar Meter angebrachten Rettungsringe geben auch unsicheren Menschen Sicherheit.
Show more