Angebote für dieses Hotel

Leider kein passendes Angebot gefunden

Jetzt weitere Hotels in Mexiko entdecken

Hotelbeschreibung BlueBay Grand Esmeralda

Das bietet Ihre Unterkunft

Außenansicht Pool Strand

Essen & Trinken

Essen und Trinken Essen und Trinken Essen und Trinken Essen und Trinken

Für Kinder

Familie

Sport & Fitness

Sport

Unterhaltung

Animation

Wellness

Wellness Wellness Wellness

Ihr TUI Service

Kontaktinformationen

BlueBay Grand Esmeralda
Carr. Fed. Chetumal Km. 300, El Porvenir Fracc.
MX77710 Playa del Carmen
Riviera Maya Mexiko

Hotelzimmer BlueBay Grand Esmeralda

Lage & Umgebung

Hotelbewertungen BlueBay Grand Esmeralda

"

Guest reviews (72 reviews)

  • 5/10
    Recommended

    “Hotel blue bay Esmeralda Meksyk- rewelacja”

    Bez zastrzeżeń

    Show more
  • 1/10

    “Skąd te gwiazdki??? Góra trzy.”

    Hotel potrzebuje pilnego remontu. Wyżywienie słabe i monotonne. Restauracje tematyczne bardzo słabe.

    Show more
  • 4/10
    Recommended

    “pobyt BB Grand Esmeralda”

    hotel wysluzony ale jest bardzo czysto , najwiekszy pproblem to brak lezakow - nie ma ich w ogole , ludzie wstaja o 6 rano aby zarezerwowac miejsca na plazy przy basenach -istna tragedia zarowno hotel jak i TUI ma to gdzies ,a szkoda bo sa lezaki w strefie VIP z ktorych rzadko kto korzysta , uwazam ze na tak duzy obszar zabezpieczenie odpowiedniej ilosci lozek to nie jest problem . ogolnie polecam najwieksza frajda to zwierzaki jest ich pelno

    Show more
  • 2/10

    “Niet te hoge verwachtingen hebben...”

    Groot complex. Veel te weinig bedjes rond de zwembaden en die wat er stonden werden gereserveerd om 6u, terwijl dit niet de bedoeling is, maar het hotel doet er niks aan. En zo onstonden dus ruzies etc. Verder ook geen parasols, dus het is echt zoeken naar wat schaduw... Het buffet eten is matig, overkookt, droog en al koud bij de 1e hap aan tafel. De restaurants zijn wel goed, deze kunnen gereserveerd worden bij de conciërge waar je meestal 10min in de rij staat, omdat de app het niet deed met de laatste Android versie pff... Veel keus in drankjes, lokale zowel als de bekendere merken alcohol. Alleen jammer dat er niet elke dag mojito verkrijgbaar was. Kamers zijn wat ouder, maar prima. Het hotel zelf heeft wel wat achterstallig onderhoud, stank op de gangen, gaten in de looppaden en aan de gebouwen. Voor ons de 1e en laatste keer. Zelfs een ouder koppel dat er nu voor de 6e keer was zei dat het de laatste was. Nieuwe eigenaar tsja... Dus alle oude reviews zijn over de vorige...

    Show more
  • 1/10

    “Teleurstellend verblijf, dit hotel is zijn sterren absoluut niet waard”

    Ik heb zelden zo’n tegenvallend verblijf gehad als in dit hotel. Hoewel het personeel zonder twijfel vriendelijk en behulpzaam is, houdt daar helaas ook direct alles op wat positief te noemen valt. Het hotel is duidelijk verouderd en dringend toe aan een grondige renovatie. In de badkamer is warm water niet altijd beschikbaar, en het sanitair is versleten en gedateerd. De vloer is aftands en het balkon maakt een zo slechte indruk dat je je afvraagt of het nog wel veilig is. De bedden zijn gelukkig nog redelijk ok, maar dat is dan ook één van de weinige elementen in de kamer die niet aan vervanging toe lijken. Het eten is van matig niveau, met weinig variatie en een kwaliteit die absoluut niet past bij het aantal sterren dat dit hotel pretendeert te hebben. De situatie bij het zwembad is een dagelijkse bron van frustratie. Er zijn veel te weinig ligbedden voor het aantal gasten, waardoor mensen al om 6 uur ’s ochtends bedden proberen te claimen. Wie rond 8 uur aankomt, kan alles vergeten er is dan niets meer beschikbaar. Dit is verre van ontspannend en hoort zeker niet bij een zorgeloze vakantie. Daarnaast is het systeem met de handdoekpasjes ronduit vervelend. Je krijgt bij aankomst een pasje waarmee je een handdoek kunt ophalen, en alleen als je de handdoek weer inlevert, krijg je dat pasje terug. Kun je het pasje niet inleveren bij het uitchecken, dan moet je 30 dollar betalen. Tijdens mijn verblijf zijn er twee van mijn handdoeken gestolen, en ondanks dat dit buiten mijn schuld gebeurde, heb ik uiteindelijk moeten betalen. Dit voelt zeer onrechtvaardig en totaal niet klantvriendelijk. Alles bij elkaar is dit hotel zijn sterren absoluut niet waard. Het heeft dringend renovatie, beter beheer en een andere aanpak van de voorzieningen nodig. Tot die tijd zou ik dit hotel zeker niet aanraden.

    Show more
"

Hotelbilder BlueBay Grand Esmeralda