ES11130 Novo Sancti Petri
Costa de la Luz Spanien
Leider kein passendes Angebot gefunden
Jetzt weitere Hotels in Spanien entdecken
Superfreundliches Personal und unglaublich gutes Essen. Alles war sehr sauber und ordentlich.
Sehr gepflegte, weitläufige Appartementanlage mit viel Grünzonen, spanischem Ambiente und direktem Zugang zum herrlichen Strand, der zu langen Strandspaziergängen einlädt. Großzügige Appartements versprechen einen entspannten Familienurlaub.
Wir arbeiten daran, diese so bald wie möglich zur Verfügung zu stellen.
Wir hatten von unserem Appartement ein Blick in den Garten (Pool) und zum Meer. Nachmittags war die Sonne auf unserem Balkon. Optimal. Das Personal ist sehr freundlich und hilfsbereit. Das Essen war abwechslungsreich. Nur im Restaurant selber ist ziemlich Tumult, vorallem am Morgen .
Show moreSehr gut
Show moreFantastische locatie, ver van de massatoerist in het hart van de Spaanse locals.
Show moreHeerlijk rustig appartementencomplex. Dichtbij het strand met goede basisvoorzieningen en dagelijkse schoonmaakservice. Verwacht geen luxe. Boek deze accommodatie niet via Tui. Zij voegen totaal geen meerwaarde toe. Geen rijopleiding op locatie, geen informatie niks. Boek bijv bij sunweb
Show moreDe accomodatie was prima en de schoonmaak was goed. In de omgeving kun je weinig meer doen dan naar het strand gaan verder is er niets in de buurt wat leuk is, geen winkels restaurants etc. Wel is de bushalte dichtbij en kun je naar het station in Chiclana waar je heel veel kanten op kunt. Neem er wel de tijd voor alles is ver weg! Wij zijn met een gids naar Sevilla en Ronda geweest ( van TUI) en zelf met de bus naar Càdiz. Dat was goed te doen en het zijn prachtige steden. Bij de receptie van de accomodatie zijn wij heel vriendelijk geholpen toen ik aangaf dat de matras veel te hard was voor mij. Dezelfde dag nog lag er een topper op mijn matras die heel goed was. Wij waren minder enthousiast over het restaurant beneden dat had meer weg van een kantine, boven zag er wat beter uit. Het buffet was uitgebreid maar het vlees was taai of vet met zenen erin, het leek meer op restvlees! De borden, glazen waren niet altijd even schoon. De glazen zaten vetvlekken en spren van de afwasmachine op en de borden/schaaltjes waren vaak nog nat en er zaten soms nog etensresten aan de bovenkant of onderkant van de borden. De schalen waar het eten in stond waren heel oud om te zien, erg onsmakelijk, om over de pannen waar de soep in zat maar te zwijgen. ( restaurant boven) Wat wij ook niet fijn vonden was dat je pas om 19.30 kon eten, dat is wel erg laat! Wij hadden meer verwacht van een 4 sterren accomodatie/ restaurant!
Show more